2014. május 17., szombat

Hullámvasút

Az utóbbi két hétben a barátnőmmel olyan a kapcsolatunk, mint egy hullámvasút. Egyszer nagyon magasan, egyszer nagyon mélyen. De szerintem ez csak nekem tűnik föl, mert amikor nem foglalkozik velem, akkor épp a másik csajjal lóg. Az engem nem zavar, hogy másokkal is barátkozik, csak közben jó lenne, ha nem nézne levegőnek...
Egyik nap azt hallom, hogy kibeszél, a másik nap azt, hogy kiáll mellettem. Most ez csak szerintem abnormális? És a legrosszabb az az, hogy nem tudom, meddig tartunk ki egymás mellett. Mert sokan azt mondják, hogy a legjobb barátság 10 évig tart, mi pedig pont 10 éve vagyunk legjobb barátok. Elég sok idő, ezalatt párszor összevesztünk, de semmi komoly. A leghosszabb ideig talán 2 napig is eltartott, hogy nem szóltunk egymáshoz. Ez is ritka eset volt...
Már gondolkoztam, hogy mit tehetnék, és arra jutottam, hogy valami olyan dolgot kell csinálnunk, amitől újra közel kerülünk egymáshoz. Valami baromságot. Mindig baromkodunk, és olyankor sokkal jobb a kapcsolatunk. Ezt a nyarat arra szánom, hogy a lehető legtöbb időt vele töltsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése