2014. július 12., szombat

Over again...

Megint egy hónapot vártam, hogy mi fog történni. Ami azt illeti, ugyanaz a helyzet, mint ami eddig volt. Mármint az összeveszés előtt. Néha tök jól megvagyunk (de tényleg, mintha újra a legjobb barátnőm lenne), aztán megint azt hallom, hogy kibeszél. Pontosan az történt, hogy elmentem vele bulizni. Tök jó volt, meg minden, és azt hittem, hogy ő is jól érezte magát. Mert úgy tűnt, mint aki jól érzi magát. Erre másnap annak a lánynak - akit már annyiszor emlegettem - mesélte, hogy én csak azért akartam elmenni bulizni, hogy rajta lógjak... Na, nagyon szép, mondhatom. Amikor nincs ott az a csaj, akkor jókat nevetünk és hülyéskedünk, de amint jön, akkor rögtön megváltozik. Menőzni próbál... Sokan azt beszélik róla, hogy egy k*rva. Persze én kiálltam érte, és mondtam, hogy ez nem igaz. Mindegy. A lényeg, hogy ugyanott tartunk, mint az elején. De talán még jobb, mintha egyáltalán nem szólna hozzám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése