2013. augusztus 17., szombat

Mi is a boldogság?

A boldogság mindenki számára mást jelent. Nekem például már az is nagy öröm, ha valakinek segíthetek. Rengeteg barátnőm van, aki a pasi gondjait rám zúdítja, én meg csak figyelmesen hallgatok és tanácsot adok. Természetesen a tanácsaimat nem fogadják meg, és pár napra rá jönnek oda hozzám, hogy igazam volt. Senki nem fogadja meg a tanácsaimat, aztán a végén mindig kiderül, hogy nekem volt igazam... Na mindegy... Térjünk vissza az előzőhöz. Boldognak lenni a legjobb dolog a világon. De mint mondani szokták, minél magasabban vagy, annál nagyobbat eshetsz. Szóval, ha boldog vagy, vigyázz, mert ha jön valami szörnyűség, nagyon elronthatja a kedved. Ezt tapasztalatból mondom...
Imádok sokat utazni autóban, mert olyankor zenét hallgatok és elmélyülök benne. Engem a zene nyugalommal és boldogsággal áraszt el. Az a legjobb a zenében, hogy rengeteg féle van és mindig a hangulatodhoz megfelelőt tudsz hallgatni. Nekem minden hangulatomhoz egy-egy One Direction szám van :D Persze nem csak azokat hallgatom. Nagyon szeretem például a Little Mixet, Olly Murst és Avril Lavigne-t is.
Nem tudom, mi volt életem legboldogabb perce. Nem is emlékszem olyanra, amikor különösen boldog lettem volna. De sajnos olyan rengeteg van, amikor nagyon, de nagyon szomorú voltam. Már volt olyan, hogy pszichológushoz akartak vinni, mert azt hitték, hogy depressziós vagyok. Pedig nekem sajnos csak ilyen a természetem. De van valami, illetve vannak valakik, akik mindig felvidítanak: a One Direction. Mint már említettem, ha látok róluk videókat, akaratlanul is elmosolyodok. Olyan viccesek, kedvesek és nem mellesleg cukik. Komolyan mondom, szerintem be kéne iktatni egy olyan terápiát, hogy a depressziósok nézzenek egész nap 1D videókat és máris boldogabbak lesznek :D Nem tudom, hogy a nem Directionerek láttak-e már róluk Funny moments-et, de ha nem, akkor nézzék meg! A múltkor például Harry viccén nevettem nagyot: Miért nem tud biciklizni a virág? Mert leesett az összes szirma.
Ennek egyáltalán semmi értelme, és épp ezért vicces.
A múltkor megnéztem egy videót, amin szó szerint bekönnyeztem. Belegondoltam, hogy tényleg mi lesz velem 30 év múlva. Az biztos, hogy fogok rájuk emlékezni és örökre szeretni fogom őket. Mindenkinek ajánlom ezt a videót:
Hát, ennek a végére is a One Direction-ről lett szó. Folyamatosan ők járnak az eszembe és amióta ismerem őket, úgy érzem, hogy van értelme az életemnek és nem unatkozok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése