2013. augusztus 11., vasárnap

Szerencsétlenség a szerelemben

A szerelemben teljesen szerencsétlen vagyok. Nem is igazán ismerek olyan fiút, aki tetszene. Voltak egy páran, akik össze akartak velem jönni, de nekem nem kellettek. Nekem nem ők kellettek... Azt hiszem, egy Directioner lányt meghódítani a legnehezebb. Minden fiúban Őket keressük... Legalábbis a legtöbb Directioner barátnőm is így vagy ezzel.
Amióta Directioner vagyok (2012 január), teljesen megváltozott az életem. Odáig vagyok a srácokért, elmondhatatlan, amit irántuk érzek. Ez nem szerelem, ez annál sokkal több. De ha Directioner vagy, biztos érted, miről beszélek. Nem rég csináltattam egy Directioner feliratú tetkót. Sokan megszóltak érte, de nem érdekelt. Ha kérdeznétek, hogy ki a kedvencem, nem tudnék válaszolni. Mindegyikőjüket szeretem, mindegyikőjükért rajongok. Biztos hallottatok arról, hogy a Szlovákiába is el fognak jönni. Amikor megtudtam, eldöntöttem: ott a helyem. Élőben akarom látni őket.
Itt van ez a kép. A kedvenc képem róluk, s már a falamat is díszíti. Azt hiszem, ez a fotó mindent elmond róluk: viccesek, boldogok és bolondok. Nekem ez a három tulajdonság a legfontosabb. Sok fiúban kerestem ezt, de nem találtam.
Aztán amikor nézem a videókat (akár funny moments-eket, akár koncert felvételeket vagy interjúkat), rögtön mosolyogni kezdek, akármilyen rossz is a kedvem. Mert látom, hogy ők boldogok. Imádom, amikor hülyéskednek és azt is, hogy tudnak komolyak is lenni (bár ez nagyon ritka :D).
Sokan mondják, hogy tökéletes pasik csak a filmekben vannak. Ezt javítanám: tökéletes pasik csak a One Direction-ben vannak. Most mondjátok, hogy naiv vagyok, de nem találok bennük hibát külsőleg és belsőleg se. Nem tudom, hogy a többi Directioner is így van-e ezzel, de azt hiszem, sokan igen.
Azt hiszem, ez az én szerelmi életem... Fanfiction-öket olvasok, esténként róluk álmodok és már pasit szinte észre sem veszek. Lehet, hogy ez beteges, de én így vagyok boldog.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése