2013. augusztus 20., kedd

Nekem sose sikerül semmi...

Utálom, hogy a körülöttem lévő embereknek mindig minden sikerül, nekem meg soha semmi.... Egy hónapja kezdtem el fogyózni és egy nyomorult kiló nem ment le rólam... Van egy pár ismerősöm, akik ugyanazt, ugyanúgy csinálták, mint én, és ők már a 6-7 kilónál tartanak...
Mivel most megyek új suliba, elég zavaró, hogy nem nézek ki normálisan... Nem is kell, hogy jól nézzek ki, nekem az átlagos is tökéletesen megfelelne... Csak nem akarok az osztály szégyene lenni :( láttam a jövendőbeli osztálytársaimat és mind tök jól néznek ki. Én meg, hát... hagyjuk.
Szóval csak szeretnék beilleszkedni, de nem hiszem, hogy sikerülni fog. Félek a sulitól, de nagyon.. Tudom, hogy milyenek az emberek. Mindenkit külső alapján ítélnek meg...
Most beszélgetek az egyik legjobb barátnőmmel és próbál nyugtatni. Legalább a barátaim ott vannak nekem és szeretem őket <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése