2014. április 7., hétfő

Túl vak voltam

Ma szembesültem azzal, hogy nagyon sokan (főleg az osztályból) akarnak velem barátkozni. Eddig ez nem tűnt fel, de így visszagondolva iszonyatosan vak voltam. Folyamatosan csak a legjobb barátnőmre koncentráltam, rá fordítottam minden energiámat és időmet - amit természetesen nem bánok. Ezalatt fel se tűnt, mennyi barátságos ember vesz körül, de most már látom, és közelebb engedem őket magamhoz. A horoszkópom szerint (igen, hiszek benne) én változtam meg, és nem a környezetem, szóval próbálok nem rágörcsölni a dolgokra. Azt hiszem, ez a mai nap egész jól ment, ráadásul a legjobb barátnőmmel tök jól elvoltunk. Talán eddig a feszültség volt a baj, mindig próbáltam mindent úgy csinálni, hogy neki jó legyen. De ma reggel eldöntöttem, hogy laza leszek egész nap, és ez sikerült, ráadásul jól éreztem magam. Rengeteg emberrel beszélgettem, akik szerint olyan vagyok, mint akit kicseréltek.
Nagyon remélem, hogy ez a továbbiakban is így marad, de már tudom, hogy ez főként rajtam múlik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése