2014. április 3., csütörtök

Visszatérés...

Egy ideje nem írtam bejegyzést, de már annyi minden összejött, hogy nem bírtam ki, le kellett írnom...
Szóval az elmúlt időszakra a változó a megfelelő szó. Volt nap, mikor a barátnőmmel szinte egész nap nevettünk, de az utóbbi időben ismét elhanyagol. Van egy csaj, akit elvileg utál, de amúgy egész nap vele lóg. Nem értem az embereket... mindegy...
Valahányszor megkérdezem, csinálunk-e valamit délután, mindig az a válasz, hogy bocs van programom... Fogalmam sincs, mit tehetnék. Nem akarok közéjük állni, mert akkor természetesen mindenki szemében én vagyok a rossz, viszont így hamar el fogom veszíteni. Annyira hiányzik minden...
Sőt, egy másik barátnőm (ő is directioner, így ismertem meg) is kezd nagyon megváltozni. Folyton csak egy pasiról beszél, ami nem zavarna, de valahányszor próbálnám terelni a témát, mindig csak róla van szó. Már nincs, akivel együtt várjam a Where We Are turnét, akivel együtt hallgassak zenét, nézzek videókat és olvassak fanfictionöket.
Nagyon remélem hogy ez csak egy átmeneti állapot... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése